
مهم نیست شمع های تولدم به کدام جهت فوت می شوند
تا آرزویی در دنیای خیالم لباس بر تن کند و به واقعیت تبدیل شود
اما مهم است چند نفر بودنم را،دوست داشتنم را،لبخنده نگاهم را
ایستاده در کنارم جشن بگیرن..
و مهم است همه ی آنهایی که دوستشان دارم
و سهمی از دوستت دارم های من دارند،در کنارم باشند
و مهم نیست حضور آدم هایی که خود را پشت مشغله های پوچ زندگی
خود را از من دور می کنند
تا شاید مُهر توجیه نبودشان اینگونه خشک شود
و برای همیشه دوری و دوستی هایمان در همان
دور های دور باقی بماند...
من فوت میکنم همه نداشتن هایت را
همه ی روزهایی که باید حضورت لمس میشد ولی فقط سرمایت به من رسید
من فوت میکنم همه اشتباهات دیروزم را
همه دویدن ها و رسیدن های اشتباهی زندگیم را..
وساعت بی قراری هایم را ،
امشب تنظیم میکنم بر آرامش ابدی قلبم
پ.ن:چهارمین روز از یازدهمین ماه و آخرین فصل سال من بدنیا آمدم.تولدم مبارک
روز های پاییزی من...
ما را در سایت روز های پاییزی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76