
به ابیاتم نمی گنجید،وصف تو فقط گفتم
فدای یک نخ چادر نمازت حضرت مادر
برای همیشه بزرگترین مادرم رفت و این پست تلخ ترین پست روزهای پاییزیه منه
در سال جدید .جدا از همه ی روزهای پر چالشی که در آغاربهار اتفاق افتاد.
هرجای شهر که می روم تو بامن راه رفته ای ..
روح تمام مادران قرین آرامش![]()
ما را در سایت روز های پاییزی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159