
نه زمین، نه آسمان
هیچ نمیخواهم،
تنها، تو را
که بلند شوی، بگویی: برویم.
برویم «پارک شهر» را
هفت بار دور بزنیم
سرمان که گیج رفت، بنشینیم جایی
بستنی سفارش بدهیم
و با خندههای همیشهی تو
راهمان را بکشیم تا خانه.
*رضاکاظمی*
ما را در سایت روز های پاییزی من دنبال میکنید
برچسب: تنها تو را میخوانم,تنها تو را دوست دارم,تنها تو را می پرستیم,تنها تو را میخواهم,تنها تو را ستودم,تنها تو را دارم,تنها تو را می پرستم,تنها تو را امشب جستجو,تنها تو را باور دارم,تنها تو را ميخواهم, نویسنده: بازدید: 91