نمی دانی
هیچکس نمی داند
پشت نبودن های تو زمان چه بی رحمانه نبضش میزند
تیک
تیک
تیک
نیست
نیست
نیست
هیچ چیز آنقدر تکانم نمی دهد
که حالی ام شود
تو هرگز نبوده ای
حتی اگر هزار بار تکرار کنم
نبود
نبود
نبود
باز یک نفر در درونم لج می کند
و دلش میخواهد تو بوده باشی
می فهمی؟؟
یک نفر دلش میخواهد که تو باشی
که تو،بوده باشی.
**نیکی فیروزکوهی**
پ.ن:برای مسافری در درونم که نمیدانم کی باز خواهد گشت.
روز های پاییزی من...ما را در سایت روز های پاییزی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100